Karneval i barnehagen!

Karnevalsklare!

Tema Alf Prøysen var også tema for karnevalet i barnehagen 13.februar. Barna har nå jobbet med sanger, og litteratur fra Alf Prøysen i barnehagen i hele januar og frem til karnevalet.Sangene, Hompetitten, Teddybjørn, Helene Harefrøken, Nøtteliten m.flere har vært populære. Barna har sunget, lekt og hatt aktiviteter rundt dem. Teddy kaker er blitt bakt, Mjølkeruta er blitt laget av gjenbrukt papp, tegninger, bilder, og mye mer har kommet ut av dette temaet. På fellessamlingen på karnevalet opptrådte barna og avdelingene for hverandre, både med sanger, og dramatiseringer. Mange flinke barn, og mye hadde festet seg av Alf Prøysens gamle sanger.
Litt tradisjonelt foregikk utover dagen på karnevalet, med god mat og god drikke, og senere «katta i sekken» med overraskelser inni. Film og disko sto også på programmet.

Stengt for kommentarer.